zaterdag 23 februari 2013

Weggevertje...☺

Inmiddels staat de teller alweer op 151 volgers!!!
Welkom!!!
Wat fijn dat jullie zo lief zijn om mij te willen volgen!!!

Natuurlijk hoort daar een weggevertje bij...
Een paar vlinder oorbellen!

Wil je ze graag hebben?
- Laat een reactie achter
- Zorg dat je volger bent!

Er aandacht voor geven op je blog is leuk! 
Maar is niet verplicht :o)

Je kunt tot en met Zaterdag 2 Maart inschrijven.
Ik maak dan Zondag 3 Maart bekend wie de gelukkige is!

Fijn weekend!!! Dinaz ♥

14 opmerkingen:

  1. Schattig, ik doe graag mee! En gefeliciteerd met je 151 volgers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen gaatjes, maar ik vind ze wel heel mooi gemaakt!
    En gefeliciteerd met al je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk,gefeliciteerd met je volgers!!!

    wij doen mee,:D we zijn al een tijdje volger

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuke Give Away..ik geef mijn kans graag door aan anderen..ben al eens flink door jou verwend! Vele blog-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dinaz, gefeliciteerd met zoveel volgers, logisch want je hebt ook zo'n leuk blog. De oorhangertjes zijn geweldig. Toch laat ik deze give-away even voorbij gaan omdat ik bijna nooit meer oorbellen draag.
    Je zult wel veel reacties krijgen want vlindertjes in deze tijd is toch helemaal in. Op naar de lente.

    Groetjes Saskia

    Net ook een soort give away geplaatst, nieuwsgierig

    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn snoezig die oorbellen met die vlinders. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Ik laat de give away aan mij voorbij gaan. Ik kan niets anders dan titanium in mijn oren verdragen anders loop ik rond met knalrode oren ;-)

    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooooh zo lief die oorbellen. Ik doe zeker mee hoor. en psst nog gefeliciteerd met al die volgers he :)

    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Dinaz.,.
    Wat ziet mijn oog, een paar gigagavevlinderoorbellen!!♥
    -Wil je ze graag hebben? Jaaaaaaaaaaaaaaazekers
    =Laat een reactie achter Check dat ben ik aan het doen ihih.
    -Zorg dat je volger bent! Dabenikkus.
    Alles gecheckerdecheckt.
    En Dinaz van harte gefeliess met je volgers, op naar nog veel meer.
    Ik ga je even op mijn fb linken.
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat geeft iedereen veel weg op het moment. Give away's, swaps, dream make share project. Het kan allemaal niet op. En nu ook nog deze mooie oorbellen, tuurlijk doe ik heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met meer dan 150 volgers. Gave oorbellen geef je weg zeg.Ik doe dan ook graag mee. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve give away deze vlinder oorbellen. Ja ik doe ook graag mee.
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa, zie het nu pas, hoe erg. Maar doe alsnog graag mee en heb nog even een linkje voor je geplaatst ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen