donderdag 14 februari 2013

Dit stuurde ik op...

Ik kreeg een mailtje van Gerda dat mijn Swap goed aangekomen is...
dus kan ik jullie laten zien wat ik haar opstuurde:
 
Dit is het hele pakket samen!
 
Je ziet:
-2 Konijntjes van Stip & Haak voor de meiden
-Een omgehaakt waxinelichtje
-Een warme Col
-3 paar oorbellen waarvan ik er 2 gehaakt heb
 

-Envelopjes van Atlas en bladmuziek
-Gehaakt hartje (Karin aan de Haak)
-Gelukshanger
-Lekker chocolaatjes
 
- Gehaakte Sneeuwvlok hangers
- Gehaakte onderzetters
-Mini bloempjes
-Een zelfgemaakt doosje met mal
 
-Haken boek
-Nog een keer het malletje voor het doosje
-Mini chocolade boekje
-Lekkere soorten thee met een theezakschaaltje
 
En nog een keer alles samen...
 
Ze was er heel blij mee!!! Gelukkig maar! :o)
Als het goed is wordt vandaag mijn pakketje hier bezorgd...ben heel benieuwd!
 
Later meer...Dinaz ♥

17 opmerkingen:

  1. Wow! Dat is een flinke verrassing! Prachtig!
    Waar haal jij trouwens je plastic zakjes vandaan die je gebruikt hebt voor de verpakking?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Keek ik nog eens voor een antwoord..zie ik daar ook nog dat je de stempels hebt gebruikt, wat leuk!!

      Verwijderen
  2. ohhhh dina wat zat er veeeeeel in de doos (met prachtig inpakpapier):D
    spannend of de postbode jouw vandaag nog wat brengt....wij zijn ook heel benieuwd wat jij zal krijgen :D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW ... wat een verwennerij!!
    Hopelijk is jouw pakketje net zo mooi!!

    Wel laten weten wat jij in je pakketje hebt zitten!

    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeeetje wat een pakket jôh!! Dat kan toch ook niet anders dan dat iemand daar héél erg blij van wordt!! Ben reuze benieuwd naar wat jij krijgt!! Fijne dag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Dina wat een geweldig pakket heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Dina :) Mooi pakket zeg.
    Fijne dag, groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dina,
    Wat een prachtig pakket heb je gestuurd, daar is ze vast superblij mee..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dina
    Het is ook een pracht van een pakket zeg!
    Lief gedaan.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, dat zal wel dat ze daar blij mee was, wat een heerlijk pakket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo hee, wat een pakket! Leuk gedaan hoor!!! Lekker vrolijk! De envelopjes gemaakt van de atlas zijn errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Dinaz wat een geweldige swap heb je gemaakt!!!Daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Dinaz, ik dacht dat ieder setje foto's voor iemand zou zijn maar het is 1 pakketje. Wat een super de super verwennerij!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt wel een kerstpakket..., ik ben helemaal niet zo thuis in de wereld die "swappen" heet maar dit is een heus feestpakket.
    De ontvanger boft maar!
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen